layout

Kamis, 17 Oktober 2013

Awak tahu, saya jatuh cinta dalam diam bila.....     

Puspa Alvina....

 


~ Bila saya pandang awak, hati saya rasa satu perasaan yang aneh. Sesuatu yang saya tak rasa bila pandang orang lain. Mungkin pada wajah awak,saya nampak sesuatu yang saya cari selama ini.

~ Bila saya pandang awak, saya rasa  tak nak pandang tempat lain dah tapi tak boleh pandang awak lama-lama takut terkantoi. Heheheee...

~ Bila saya berada dengan awak, saya  ada perasaan yang selesa bila awak ada dekat. Rasa macam nak jerit, “ Please stay, don't go!!”...

~ Bila awak ada dengan saya, saya hargai setiap saat yang dapat saya luangkan dengan awak walaupun awak tak tahu dalam diam saya jatuh cinta dengan awak...=)

~ Bila awak menyebut nama saya, saya rasa terkedu sebentar.

~ Bila awak ketawa, saya tersenyum sendirian..Betapa saya suka dengar gelak tawa awak.

~Bila saya dengar suara awak sahaja mampu membuatkan saya tersenyum.(dalam hati berbunga-bunga macam musim bunga kat korea...=) )

~ Bila saya melihat wajah awak yang suram, gusar,risau, saya mula lar menggelabah tak tentu arah....

~ Bila awak tak contact saya sehari,saya rasa tak keruan...Rindu sangat dekat awak..=(

~ Bila saya ingin mengetahui tentang awak, saya stalk hampir semua benda yang saya boleh stalk tentang awak. Kalau boleh semua benda tentang awak saya nak tahu. Lepas saya tahu banyak tentang awak, saya berlagak seperti tidak tahu apa-apa tentang awak padahal saya mengagumi diri awak...

~ Bila saya tertanya-tanya, banyak persoalan yang berlegar-legar di kepala...ada sesiapakah dihati awak? Mungkinkah ada ruang dihati awak  untuk saya? Mungkinkah?

~ Saya selalu teragak-agak untuk meluahkan isi hati saya. Saya malu giler untuk memulakan langkah pertama.Yelah, sebab macam perigi cari timba kan orang kata.



Puspa Alvina
Jeffrino Munaff
 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar