layout

Kamis, 25 Agustus 2011

Roda idop

Hidup ni mcm roda kan? memula dulu mase aku dengar kat sekolah memang aku pelik pun ape halnye pulak ler jadi roda la kan?? kejap kat bawah kejap kat atas.. hidup mcm tu ke?? ok.. as life goes on.. betul la kot.. sekarang… amik mase belas2 tahun baru aku boleh faham.. and maybe pasni aku bleh fhm banyak lg mende.. Kadang2 aku rase happy sangat pagi2 pas bangun tido but suddenly petang tu ade dengar berite tak best pulak.. and boleh terus jadi down giler ah.. tu laa.. selalu time kecik2 mak aku selalu nasihat…kalo bergelak sakan jangan over sangat.. nanti jap2 lagi menangis lah tu.. kadang2 pelik la kan.. bile skrg2 ni tgk Abang n Adik kalau bergurau over sungguh.. memula due budak kecik tu bergelak sakan ketawa mencecet cecet then mak aku tegur.. jangan gelak2 sangat jap lagi ade la yg menangis tu.. pap! mak aku mulut memang masin habeh… Abang tertolak Adik and Adik jatuh langgar kerusi.. jatuh bedebab~ dari elok2 ketawa terus menangis kuat ya amat.. huhuhu cepat sungguh die punye kesan pesanan mak tu.. haha..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar